Top latest Five 7 koğuştaki mucize Urban news

Wiki Article

سرزمین موج های آبی مشهد

بازار سلطانی به عنوان اصلی‌ترین مرکز خرید بدلیجات در تهران شناخته می‌شود. اگر از عشاق بدلیجات هستید می‌توانید هر نوع بدلیجات که دوست دارید را در این بازار بخرید. حتی لوازم ساخت بدلیجات هم در این محدوده پیدا می‌شود.

دسترسی به این محدوده هم خیلی راحت است. از مسیر متروی شوش تا بازار بلورفروشان شوش مسیر چندان زیادی نیست و با پای پیاده خود را می‌توانید به بازار برسانید.

بازار پارچه مولوی همیشه معروف بوده و هرکس دنبال خرید پارچه یا پرده بود اولین انتخابش خیابان مولوی بود. این‌جا می‌تونید کیف و کفش ارزان هم برای خرید پیدا کنید.

راهنمای خرید هدایای مدیریتی خاص و زیبا ( هدایای لوکس مدیریتی )

محله‌های مختلف تهران پر شده از فروشگاه‌هایی مثل جانبو، کوروش و … که انواع مواد خوراکی را با تخفیف‌های مناسب به فروش می‌رسانند؛ به همین دلیل است که خریدهای به تعداد زیاد و با تخفیف برای خریداران به صرفه می‌شود.

برای بعضی از آدمها عشق به خرید لوازم التحریر هیچ وقت از بین نمی‌رود. وسایلی که شما را به دنیای سرخوشی‌های کودکی و شیطنت‌های سر کلاس می‌برد، همیشه جذاب هستند.

آلدی سه دهه است لباس بچه گانه می‌فروشد و از قدیمی ترین عمده فروش های تهران است.

بعد از بازار مولوی، خیابان زرتشت هم یکی از بهترین مراکز خرید پارچه در تهران است. اگر به دنبال پارچه های مجلسی و کت شلواری هستید، خیابان زرتشت انتخاب مناسبی here برای شماست.

اما از نظر تنوع کالا و برندهای معتبر خیالتان را راحت می‌کند.

در این شرایط قیمت‌های متفاوتی هم خواهید دید. پس با هر سلیقه و هر بودجه‌ای می‌توانید از بازار سلطانی خرید کنید.

بیشتر بخوانید: خرید جهیزیه در تهران ، ۶ جایی که جهاز را ارزان‌تر می‌فروشند

اگر یک گیمر حرفه‌ای باشید حتماً خیابان پشت شهرداری را می‌شناسید. اینجا بهشت افرادی است که به بازی‌های کامپیوتری علاقه‌مند هستند. انواع و اقسام پلی استیشن ها و ایکس باکس را می توانید در این خیابان پیدا کنید.

هیچ چیز به جز سابقه ی طولانی و تجربه ی کاری نمی تواند حرفه ای ترین کارگاه تولیدی پخش کیف آرایشی را به شما معرفی کند.

Report this wiki page